Veelgestelde vragen
Bij Marjon Snieders krijgen we regelmatig vragen van onze klanten. We hebben de meest gestelde vragen en onze antwoorden voor je op een rij gezet. Hopelijk helpen deze informatie en tips je snel verder. Staat t je vraag er niet tussen?Aarzel dan niet, en neem contact op met onze klantenservice – we helpen je graag verder!
Contact
Onze klantenservice staat voor je klaar!
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van Marjon Snieders?
Je kunt de klantenservice bereiken via telefoonnummer +31 (0)475 227 060 op werkdagen van 9.00u tot 17.00u, per e-mail klantenservice@marjonsnieders.nl of via WhatsApp +31 (0)6 83 97 70 45 voor vragen over de collectie, online shoppen en stylingadvies.
Wat is het WhatsApp-nummer van Marjon Snieders voor klantenservice?
Het WhatsApp-nummer voor klantenservice is +31 (0)6 83 97 70 45. Je kunt hier dagelijks terecht voor vragen over de collectie, online winkelen en stylingadvies. Zelfs op zondag proberen wij alle vragen tot 17.00u zsm te beantwoorden!
Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
De klantenservice van de webshop is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00u tot 17.00u. Mocht je in het weekend vragen hebben dan kun je het beste een what'sapp bericht sturen naar +31 (0)6 839 77 045. Onze collega's van de winkel reageren altijd zo snel mogelijk!
Bestellen
Alles over het bestelproces
Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer je gewenste artikel, maat en kleur en klik op "in winkelwagen". Daarna kun je je bestelling verder afronden of "verder winkelen" kiezen.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?
Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail. Zorg ervoor dat je het juiste e-mailadres opgeeft, zodat je geen belangrijke informatie mist.
Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten sturen?
Ja, tijdens het bestelproces kun je een ander bezorgadres opgeven dan het factuuradres.
Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?
Wij versturen binnen Nederland en Europa met UPS. We raden aan een account aan te maken bij UPS MyChoice voor het volgen van je pakket. Je kunt ook kiezen om je bestelling in onze winkel in Roermond op te halen. Je krijgt dan een berichtje van ons als de bestelling voor je klaar ligt in de winkel (meestal binnen 4 uur)
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestel je op werkdagen vóór 14.00u, dan wordt je pakket binnen 1-3 werkdagen geleverd. Bestel je na 14.00u of op vrijdag, zaterdag of zondag, dan wordt het pakket meestal op dinsdag of woensdag geleverd.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Je kunt de status van je bestelling volgen via je persoonlijke account. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een track&trace-code per e-mail om het pakket via UPS te volgen.
Wat is de levertijd naar een buitenlands afleveradres?
Voor bestellingen naar België, Luxemburg en Duitsland geldt vaak dezelfde levertijd als binnen Nederland. Voor andere Europese landen is de levertijd doorgaans 5 werkdagen. Je kunt de status volgen via UPS.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
UPS biedt je pakket twee keer aan. Als je niet thuis bent, probeert de chauffeur een veilige plek te vinden om het pakket achter te laten. Als dit niet lukt, wordt het pakket bij een UPS Accesspoint afgeleverd.
Account
Snel en veilig inloggen
Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, je kunt kiezen of je je gegevens wilt registreren tijdens je eerste bestelling of niet. Zonder registratie kun je ook gewoon bestellen. Het aanmaken van een account biedt echter voordelen, zoals:
- Snel inloggen
- Inzicht in je lopende bestellingen
- Eenvoudig je adresgegevens, betaal- en bezorg voorkeuren wijzigen
- Persoonlijke wensenlijst met favoriete producten
- Toegang tot loyalty programma
Hoe maak ik een account aan?
1.
Klik op "Inloggen" of "Mijn
account" (rechtsboven op de webshop).
2.
Vul je e-mailadres in op de inlogpagina (je hoeft geen wachtwoord in te voeren).
3.
In plaats van een wachtwoord, zie je "Stuur
een inlogcode"
4.
Klik op "Stuur een
inlogcode". Wij sturen je een eenmalige code
(meestal een 6-cijferige code) naar je e-mailadres of mobiele nummer.
5.
Zodra je de code hebt ontvangen (via e-mail of
SMS), vul je deze in het daarvoor bestemde veld in op de inlogpagina.
6.
Als je de code juist invoert, krijg je toegang
tot je account (zonder dat je een wachtwoord nodig hebt!)
Ik ben mijn code vergeten. Wat moet ik doen?
Wij werken met het inloggen op je account met een eenmalige code dus je ontvangt iedere keer als je wilt inloggen een nieuwe code via een sms-bericht of email.
Garantie
Onze belofte voor kwaliteit
Welke garantie geldt er voor artikelen?
Bij Marjon Snieders staat service en kwaliteit voorop. Als je niet tevreden bent over de kwaliteit van een product, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Je stuurt dan het beste een mail naar klantenservice@marjonsnieders.nl met de omschrijving van je klacht en het liefst een aantal duidelijke foto's van de klacht. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op en zoeken samen naar een oplossing.
Wat is de garantie voor de SALE-artikelen?
De garantie voor SALE-artikelen is dezelfde als voor alle andere artikelen in onze collectie. Kwaliteit heeft namelijk niets te maken met of een artikel in de SALE staat. Voor vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via mail klantenservice@marjonsnieders.nl
Retourneren
Informatie over retourneren en ruilen
Kan ik een artikel ruilen?
Jazeker, je kunt hetzelfde item voor een andere maat ruilen. Dat kun je aangeven tijdens het aanmaken van je retourzending via onze webshop. Onderaan op de webshop zie je onder Klantenservice de link Ruilen en Retourneren. Hier staat duidelijk uitgelegd hoe je een retour online aanmeldt via onze webshop. Na het kiezen voor de optie ruilen wordt er dan automatisch een nieuwe bestelling voor je aangemaakt en de nieuwe maat wordt voor je gereserveerd. Op het moment dat wij de retourzending ontvangen hebben wordt je nieuwe bestelling meteen verzonden. Voor het ruilen van een artikel in een andere maat worden geen retourkosten berekend.
Binnen welke termijn kan ik een artikel retourneren?
Ruilen of retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, mits het artikel geen sporen van gebruik vertoont en in de originele verpakking zit.
Worden er kosten in rekening gebracht voor het ruilen van een artikel?
Het ruilen van hetzelfde artikel voor een andere maat is gratis.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Je dient een retourzending online aan te melden via deze link Ruilen en Retourneren op onze webshop Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst. We verwachten dat schoenen in de originele doos worden teruggestuurd. Hergebruik de verpakkingsmaterialen van Marjon Snieders om afval te verminderen.
Worden er kosten in rekening gebracht voor het retourneren?
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Je kunt via ons retourenportaal kiezen voor een vervoerder naar keuze en desgewenst de zending verzekeren. Bewaar altijd een afgiftebewijs want je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending!
Hoe wordt mijn retour terugbetaald?
Na ontvangst van het geretourneerde artikel storten wij het bedrag binnen 10 werkdagen (meestal sneller) terug op de betaalmethode die je hebt gebruikt.
Kan ik mijn retourzending volgen?
Bij het retourneren ontvang je een verzendbewijs met een track&trace-code. Hiermee kun je de retourzending volgen via de website van de vervoerder. Bewaar dit afgiftebewijs goed. je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending.
Hoe snel wordt mijn terugbetaling verwerkt?
De terugbetaling wordt binnen 10 werkdagen (meestal sneller) verwerkt, zodra het geretourneerde artikel volgens de voorwaarden is ontvangen.
Worden de verzendkosten terugbetaald?
Bij ons betaal je binnen nederland, belgie, duitsland en luxemburg geen verzendkosten. Bij bestellingen tot € 150,00 betaal je wel verzendkosten. Voor een standaard zending zijn de verzendkosten € 7,50. Mocht je de gehele bestelling retourneren dan worden eventueel betaalde verzendkosten ook terug betaald. Mocht je gekozen hebben voor een snellere verzending (Express) met daarbij behorende kosten, dan worden deze bij een retourzending niet terugbetaald.
Wat gebeurt er als ik met Riverty (voorheen Afterpay) heb betaald?
Bij betaling via Riverty wordt de openstaande factuur geannuleerd of aangepast bij Riverty.
Betalen
Veilig en eenvoudig betalen
Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?
Je kunt veilig betalen met: iDEAL, Creditcards (Visa, Mastercard, American Express) en Riverty (betalen na ontvangst van de bestelling)
Wat is een Card Verificatie Code (CVC)?
De CVC is een 3-cijferige code die je op de achterkant van je creditcard vindt, waar je handtekening staat.
Wat is Riverty?
Riverty (voorheen Afterpay) biedt de mogelijkheid om je bestelling achteraf te betalen. Je krijgt een factuur en kunt de betaling binnen 14 dagen voldoen. Zo kun je je producten eerst ontvangen en bekijken voordat je betaalt.
Is online betalen veilig?
Ja, we maken gebruik van beveiligde betalingssystemen. Betalingen worden verwerkt via Shopify payments en Riverty wordt verwerkt via de payment provider PAY. die voldoen aan de hoogste beveiligingsstandaarden.
Hoe snel worden bestellingen bezorgd bij betaling via iDeal?
Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen bezorgd.
Wat is de levertijd voor bestellingen bij betaling met American Express?
Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen bezorgd.
Is de levertijd anders bij betaling met creditcard (Visa, Mastercard)?
Nee, de levertijd is hetzelfde als bij iDeal: binnen 1-3 werkdagen.
Hoe lang duurt de levering bij betaling via Riverty?
De levering via de gekozen betaalmethode Riverty (achteraf betalen) duurt ook 1-3 werkdagen. Als de afronding van een bestelling via Riverty niet is gelukt dien je zelf als klant contact op te nemen met Riverty. Wij hebben hier geen enkele invloed op.
Nieuwsbrief
Nieuws, tips en aanbiedingen direct in je inbox
Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
Aanmelden kan door onderaan de website je e-mailadres in te vullen en op "aanmelden" te klikken. Zo blijf je op de hoogte van onze nieuwste collecties, aanbiedingen en kortingen.
Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?
Je kunt je eenvoudig uitschrijven via de link onderaan elke ontvangen nieuwsbrief. Hier kun je ook je voorkeuren voor het ontvangen van informatie aanpassen.
Winkel
Plan je bezoek en ontdek onze collectie.
Waar bevindt de winkel van Marjon Snieders zich?
De winkel bevindt zich op Neerstraat 34, 6041 KC in Roermond (Nederland)
Wat zijn de openingstijden van de winkel?
De winkel is geopend op maandag van 13.00u tot 18.00u, dinsdag tot en met vrijdag van 10.00u tot 18.00u, zaterdag van 10.00u tot 17.00u, en zondag van 12.00u tot 17.00u.
Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Ja, je kunt je online bestelde items afhalen in de winkel. Je kunt dit tijdens je bestelling in de checkout aangeven. Je ontvangt van ons dan een berichtje als de bestelling voor je klaar ligt in onze winkel (meestal is dat binnen 4 uur).