VERZENDEN & VERZENDKOSTEN
Worden er verzendkosten gerekend?
Voor bestellingen vanaf € 99,00 bestelbedrag en niet afgeprijsde artikelen geldt:
- Wij bieden gratis verzending aan voor NL, Belgie, Duitsland of Luxemburg als je kiest voor verzending via UPS Standaard of een Accespoint van UPS. Een Accespoint is de meest milieuvriendelijke manier van verzenden omdat alle pakketten op 1 punt door de vervoerder worden afgeleverd. Voordeel is ook nog dat je zelf een tijdstip kunt kiezen wanneer je je pakket ophaalt bij het desbetreffende service-punt
- Retourneren is gratis als je gebruik maakt van ons retouretiket, te downloaden via onze webshop https://www.marjonsnieders.nl/nl/service/shipping-returns/
Voor bestellingen van afgeprijsde artikelen of artikelen besteld met een kortingscode geldt:
- Voor NL, Belgie, Duitsland en Luxemburg € 6,95 verzendkosten ongeacht de hoogte van het bestelbedrag
- De kosten voor retour sturen, van artikelen besteld met een actiecode, en afgeprijsde artikelen bedragen € 6,95, als je gebruik maakt van ons retouretiket (zie hierboven beschreven hoe je het retouretiket kunt downloaden). Dit is niet verplicht, je mag ook een eigen verzendetiket van een eigen gekozen vervoerder gebruiken (dan is het versturen wel op eigen risico, dus het beste kun je dan het pakket verzekerd versturen). *Let op! Indien je de gehele bestelling retour stuurt ontvang je het aankoopbedrag inclusief de eventueel in rekening gebrachte verzendkosten terug. Indien je een deel van de bestelling retour stuurt wordt alleen het aankoopbedrag van het betreffende artikel teruggestort en blijven de verzendkosten voor rekening van de klant.
Je dient het pakket, binnen 14 werkdagen na ontvangst van je bestelling, naar ons terug te sturen. Het bedrag (minus eventuele kosten van ons retouretiket voor de sale-artikelen) wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort op de manier waarop je zelf de betaling hebt verricht (dus bijvoorbeeld een creditcard-betaling wordt ook altijd via je creditcard teruggestort).
Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen door Marjon Snieders?
De orderbevestiging komt via de email. Het is daarom belangrijk dat je het goede e-mailadres opgeeft. In onze checkout vragen wij daarom ook om je e-mailadres 2 keer in te vullen zodat hier geen spelfouten in zitten. Via de orderbevestiging per mail geven wij aan dat de bestelprocedure succesvol is verlopen en dat wij je order hebben ontvangen.
Kan ik het pakket ook naar een ander adres laten versturen?
Ja, dat kan. Je kunt tijdens de bestelprocedure aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien je een ander adres voor aflevering wenst te gebruiken kun je dit hier ook aangeven.
Met welke vervoerder worden de pakketten verzonden?
Wij versturen onze pakketten binnen Nederland en Europa met UPS. Wij raden aan om een eigen account aan te maken bij UPS MyChoice. Je kunt dan exact online volgen waar het pakket zich bevindt of is afgeleverd. Je kunt er natuurlijk ook altijd voor kiezen om je bestelling in onze winkel op te halen aan de Neerstraat 34 in Roermond. Klik hier voor een routebeschrijving.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer je op werkdagen van maandag t/m vrijdag vóór 14.00u bestelt, wordt het pakketje in principe binnen 1-3 werkdagen bij je thuis afgeleverd. Wanneer je ná 14.00u bestelt evenals op vrijdag, zaterdag of zondag, dan kun je de bestelling op dinsdag of woensdag thuis verwachten.
Levertijd voor Nederland, Belgie, Luxemburg en Duitsland:
UPS Standaard: levering meestal binnen 1-2 werkdagen
UPS Saver: levering gegarandeerd de volgende werkdag voor 18.00u
UPS Express: levering gegarandeerd de volgende werkdag voor 14.00u
Waar kan ik de status van mijn bestelling terugvinden?
Je kunt de status van je bestelling terug vinden in je persoonlijke account. Onze bestellingen worden binnen Nederland en alle andere landen in Europa bezorgd door UPS. Wij verzenden de bestellingen altijd als pakketpost, dus altijd met een track&trace code die je automatisch via mail ontvangt op het moment dat je bestelling is ingeleverd bij UPS. Wij raden aan om een eigen account aan te maken bij UPS MyChoice. Je kunt dan exact online volgen waar het pakket zich bevindt of is afgeleverd.
Bestelling volgen:
In dat geval ziet je in je bestelstatus een track&tracenummer bij de bestelling. Met dit nummer kun je op de site van UPS https://www.ups.com/track het verzendtraject van je pakket volgen. Wanneer je bestelling de status ‘verzonden’ heeft en deze is met UPS verzonden, dan staat er in de bestelstatus een track&trace nummer achter het bestelnummer. Als je op dit nummer klikt, kun je op de site van UPS zien waar je pakket zich bevindt in het bezorg traject. Wij raden aan om een eigen account aan te maken bij UPS MyChoice. Je kunt dan exact online volgen waar het pakket zich bevindt of is afgeleverd. Het kan voorkomen dat je, na het klikken op het track&trace nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het track&trace nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat UPS het track&trace nummer nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen. Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en je hebt je bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.
Wat is de levertijd naar een buitenlands afleveradres?
Voor bestellingen die verzonden worden naar België, Luxemburg en Duitsland geldt bij UPS in principe dezelfde levertijd als binnen Nederland. Zie hierboven eerder vermeld.
Voor het volgen van bestellingen naar de andere landen binnen Europa (levertijd ca. 5 werkdagen) kun je dit het checken via UPS https://www.ups.com/track of neem hierover contact op met onze klantenservice.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Je pakketje wordt binnen Nederland en Europa bezorgd door UPS. UPS biedt het pakket 2x aan. Indien er bij de 1e keer niemand aanwezig is kijkt de chauffeur of er een veilige plaats is om het pakket achter te laten. Deze inschatting maakt de chauffeur zelf volgens strikte voorwaarden afgestemd door UPS. Hij/zij maakt dan een foto van de plek waar het pakket veilig is neergezet. Indien er geen veilige plek aanwezig is en je ook de 2e keer niet thuis bent, dan wordt het pakket bij een dichtstbijzijnde UPS Accespoint afgeleverd waar je het pakketje op kunt halen. Wij raden aan om een eigen account aan te maken bij UPS MyChoice. Je kunt dan exact online volgen waar het pakket zich bevindt of is afgeleverd. Dan zie je dus ook de foto waar het pakket is neergelegd op een veilige plaats. Dit kun je alleen zien als je een eigen account bij UPS hebt aangemaakt!
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Voor elke bestelregel staat een afbeelding van een “rood kruis” en hiermee kun je de bestelregel verwijderen.klantenservice. Als je in je bericht het ordernummer vermeldt, dan zorgen wij dat het geld geretourneerd wordt en je bestelling niet verzonden wordt. Doe dit wel zo snel mogelijk, want wij versturen de meeste pakketten binnen 24 na het ontvangen van de betaling!
Mocht je na de betaling te hebben gedaan, toch de bestelling nog willen annuleren, dan kun je het beste even contact opnemen met onze